2012年2月14日 星期二

情人節送花才是王道

情人節送花才是王道

今天是2月14日,先祝有情人的終成眷屬,未有情人的就加把勁了。

話說小弟今日同女朋友過情人節,悉心地為情人準備了一個魔術,
其實都不算得是什麼大不了的魔術,曾經見過我採排過的朋友們,
尤其是一位姓黃的熊仔見到之後,他給我的「興奮」反應簡直令我覺得這個魔術TOTALLY FAIL。
幸然,去到最後魔術都算順利完成,之不過惡夢亦都由E一刻降臨……

老實講........
今晚我撻了Q.............
並非我的魔術出現破綻...........
亦不是我份禮物不夠精巧.............
而是......................

情人節就要送花
而我沒有送................

為什麼情人節就要送花?

女士們會覺得,E.........人地有我又要
又或者,E..........一年先得個一次
再者,E..........你又唔係唔知道人地鐘意花

其實都不下以上三項的其中一項

之不過站在男性的角度之下而言,












P.S. 講就咁講,其實情人節可以送一束花比你心愛既人,係一件值得高興既事,起碼你仲有得送!

4 則留言:

  1. 我今日真係見到有個女仔拎著扎菊花..笑左~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見到 個女仔塊黑面過包青天
      能"比"美我女朋友
      哈哈

      刪除
  2. 女人鍾意比較,男人鍾意比膠

    回覆刪除